Turun ammattikorkeakoulu hioi verkkosivustonsa palvelupolut uusiksi – North Patrol suunnittelukumppanina

Kun Turun ammattikorkeakoulu pääsi käynnistämään verkkopalvelunsa uudistushankkeen, oli kehittämistarpeita ehditty ideoida ja suunnitella jo pitkään. North Patrol auttoi hahmottelemaan ja mallintamaan toimivia palvelupolkuja, ja uudistusten määrittelytyössä korkeakoulun suunnitteluryhmän kanssa etsittiin teemat, taksonomiat ja sisältötyypit, joilla kokonaisuus nivoutuu yhteen.

North Patrol on suunnitteluun erikoistunut konsulttitoimisto. Suunnittelemme, autamme teknologiavalinnoissa, kilpailutamme. Emme myy toteutusprojekteja, emmekä lisenssejä, olemme aidosti asiakkaan puolella.

11.2.2025

Virpi Blom

Turun ammattikorkeakoulu tarjoaa yli 12 000 opiskelijalleen satoja koulutuksia eri aloilta Turun ja Salon kampuksillaan sekä tietysti verkossa. Noin 800 asiantuntijaa tekee opetustyötä ja käytännönläheistä tutkimusta, ja kaikilta yhteisön asiantuntemusaloilta tarjotaan myös palveluja ja yhteistyömahdollisuuksia paikalliselle elinkeinoelämälle.

Kuten muillakin ammattikorkeakouluilla, on Turussakin käytännön toiminta eriytynyt vastuualueiden mukaan: koulutukset ovat vähän oma maailmansa, yrityksille myytävät palvelut omansa, ja TKI-toiminta (tutkimus, kehittäminen ja innovaatiot) oma maailmansa. Kuitenkin kaikki nämä maailmat pohjautuvat siihen osaamiseen, taitoihin ja tietoihin, joita Turun ammattikorkeakouluun on kasautunut.

Nuo kompetenssit yritettiin saada verkkopalvelun eri maailmoja yhdistäviksi teemoiksi, kun sivustosta TurkuAMK.fi lähdettiin konseptoimaan eheää näyteikkunaa suuren korkeakoulun vaikuttavalle palvelutarjoomalle.

Koulutustarjonta yhteen tietokantaan

Ammattikorkeakouluilla on tarjolla monenlaisia ”koulutustuotteita”, jotka eroavat toisistaan mm. sen mukaan, saako niistä jonkin virallisen tutkinnon, millä pohjakoulutuksella niihin voi osallistua, kuinka niihin hakeudutaan, mihin ne pätevöittävät, kauanko ne kestävät ja paljonko ne maksavat. Vaikka nämä ovat selvästi toisistaan eroavia koulutuksen ”tyyppejä”, ei opiskelijalla ole useinkaan mitään käsitystä siitä, mikä tai kenelle on Master School, avoin AMK, täydennyskoulutus, erikoistumiskoulutus, polkuopinnot tai vaikkapa korkeakouludiplomi.

Koulutustarjonnan uudenlainen markkinointi ja esittely olikin Turun ammattikorkeakoulun ykkösprioriteetteja verkkosivuston uudistuksessa. Jo vuonna 2022 oli käynnistetty asiakaspolkujen kehittämisprojekti, jossa North Patrol oli mukana. Siinä suunniteltiin keinoja siihen, että asiakkaita voitaisiin tavoittaa tehokkaammin, innostaa löytämään kiinnostavia koulutustuotteita, sitouttaa yhteistyöhön AMK:n kanssa ja saada pitkäkestoisesti myös jälkimarkkinoinnin piiriin. Työn osana luotiin konkreettinen protomalli, jonka avulla analysoitiin ja kokeiltiin mahdollisuuksia kehittää digipalveluja.

Kehittämistyössä tunnistettiin se tavoite, ettei koulutusta etsivän tarvitsisi opiskella erilaisten koulutustuotteiden semantiikkaa, vaan esimerkiksi rakentamisesta taikka terveydenhoidosta kiinnostunut voi etsiä yhdestä paikasta kaikenlaisia koulutuksia, jotka liittyvät tähän itseä kiinnostavaan aiheeseen.

Tämä edellytti yhtenäisten teemaluokittelujen ulottamista kaikkiin koulutustuotteisiin, ja rohkeutta keksiä koulutusteemoille ”epävirallisiakin” teemasanoja ihan itse. Kun Suomessa on virallisia koulutusaloja melko pieni määrä, jäsensi Turun amk tuota listaa rohkeasti uudelleen luomalla kategoriat esimerkiksi hoitotyön ja diagnostiikan, rakentamisen ja ympäristön sekä teollisuuden aloille.

Kaikkia koulutustyyppejä varten luotiin yhdenmukaiset rajapinnat, joiden avulla vaikkapa ”taiteen alan” koulutuksia on mahdollista selailla niin avoimesta amkista kuin tutkintotarjonnasta tai täydennyskoulutusten joukosta. Nyt verkkosivuston Koulutus-pääsivulta löytyy karuselli, joka tarjoilee kävijän selailtaviksi kaikki eri alat, ja kutakin alaa vastaa koontisivu, joka esittelee alan koulutukset.

Jos jokin tietty ala kiinnostaa, pääsee kaikkea tuon alan tarjontaa selailemaan TurkuAMK.fi-sivulta Koulutus.

Kun kaikki erityyppiset koulutukset on taivutettu samaan tietokantaan, voidaan koulutuksia esitellä dynaamisina listauksina niiden muidenkin luokittelujen perusteella. Ylläpitäjät ovat saaneet helposti luotua verkkosivustolle automaattisesti ajantasaisina pysyvät näkymät esimerkiksi kaikista ylemmistä amk-tutkinnoista, ”kaikista nonstop-kursseista” tai ”kaikista seuraavassa yhteishaussa mukana olevista koulutuksista”.

Täsmällisempiä koulutushakuja varten kävijä voi hyödyntää myös hakutoimintoa, jolla itseä kiinnostavia koulutuksia voi suodattaa alan, tason, koulutustyypin ja muiden kategorioiden mukaan.

Koulutushaun avulla kävijät pääsevät etsimään kiinnostavia koulutuksia itselleen mielekkäitä suodattimia hyödyntäen.

Vaikka erityyppisiä koulutuksia ylläpidetään hieman eri tavoin, ne näyttäytyvät verkkosivujen käyttäjälle samanlaisina tietosivuina. Esimerkiksi avoimen ammattikorkeakoulun jatkuvan oppimisen opintojaksoja ylläpidetään minimaalisin esittelytiedoin erillisesssä Peppi-järjestelmässä, mutta sisällöt saadaan tuoduksi verkkosivuille ja täydennetyksi automaattisesti siten, että niistä muodostuu vaikuttava esittelysivu ilman ylimääräistä manuaalista muokkaamista. Katso vaikkapa sivu: Kulttuurihyvinvoinnin perusteet

Yrityksille ja yhteisöille palveluja

Yksi ammattikorkeakoulujen keskeisistä tehtävistä on elinkeinoelämän kukoistuksen edistäminen. Niinpä myös Turun AMK tarjoaa runsaasti erilaista koulutusta, palvelumuotoja, kumppanitoimintaa, tilaustutkimuksia ja räätälöityjä projekteja, joilla paikalliset yrittäjät tai yhteisöt voivat kehittää omaa liiketoimintaansa Turun AMK:n avulla.

Näiden yrityspalvelujen tarjoaminen ja tuotteistaminen kohderyhmien tavoittamiseksi on kaikille ammattikorkeakouluille olennainen haaste, sillä harvoissa pk-yrityksissä on oivallettu, että alueellinen korkeakoulu voisi tarjota hyödyllistä, käytännöllistä apua yritystoiminnan parantamiseen.

Turun AMK otti tavoitteekseen madaltaa äärimmilleen sen kynnyksen, miten helppoa yrityksen on ottaa yhteyttä ja neuvotella henkilökohtaisesti siitä, millä tavoin AMK voi olla apuna. Verkkosivuilta on helppoa esittää palvelupyyntöjä ja pyytää yhteydenottoja eri yhteistyömahdollisuuksiin liittyen, mutta jo yrityspalvelujen etusivulta löytyy suora mahdollisuus varata aika henkilökohtaiseen keskusteluun.

Yrityksen on todella helppoa neuvotella yhteistyöstä Turun ammattikorkeakoulun kanssa: ajanvarauksen voi tehdä suoraan verkkosivuilta.

Yritysasiakkaiden innostamiseksi Turun ammattikorkeakoulun oppimisympäristöt ja osaamisalueet on kuvattu helposti tajuttavina ”palvelutuotteina”, kuten esimerkiksi Aurinkopaneelillaboratorio tai Myyntiakatemia tai Toimintaterapia. Näitä palvelukuvauksia selaillessaan vierailija voi tehdä oivalluksia siitä, millaiset palvelut voisivat olla hyödyllisiä oman toiminnan kehittämisessä. Asiakkaille syntyy hyvä yleiskuva siitä mitä on tarjolla, mutta palveluesittelyt herättävät myös ideoita siitä, millaiseksi räätälöidyksi palveluksi kuvattua osaamista voisikaan asiakkaan tarpeeseen jalostaa.

Sivustolla vierailevan yritysasiakkaan on helppoa hahmottaa erilaisia ammattikorkeakoulun palvelumuotoja, joista voisi olla hyötyä oman liiketoiminnan kehittämiseen.

”Palvelutuotteet” on pyritty kuvaamaan siten, että ne tekevät asiakkaille helpoksi esittää kysymyksiä tai tilauksia kyseiseen osaamisalueen palveluihin liittyen. Vaikkapa Asiakaskäyttäytymisen laboratorio antaa esittelysivullaan esimerkkejä sellaisista tehtävistä, joita asiakas voisi Turun ammattikorkeakoululta ostaa, ja millaisilla hinnoilla, mutta ”palvelutuote” ei silti ole yksi ainoa vakiomuotoinen palvelu, vaan aina asiakkaan tarpeeseen yksilöllisesti räätälöity.

Kun palvelusivu ei ole sidottu johonkin täysin määrämuotoiseen ”tuote-esittelyn” kaavaan, saadaan keskenään hyvin erilaiset palvelut kuvattua niiden kunkin omia ominaisuuksia kunnioittaen.

Tutkimusyksiköiden osaaminen esittelyvitriiniin

Turun ammattikorkeakoulun toiminnan tukijalkoja ovat tutkimusryhmät, joissa kunkin ryhmän osaamisalan asiantuntijat tuottavat tutkimustuloksia, osaamista, tietämystä ja koulutusta. Nuo 30 tutkimusryhmää ja -ryhmäläistä eivät sellaisinaan ehkä ole valtavan kiinnostavia muille kohderyhmille kuin toisille tutkijoille, mutta tutkimusryhmissä kumuloituva osaaminen on juuri sitä pääomaa, jota Turun AMK tarjoaa ulospäin koulutuksissaan ja palveluissaan.

Jotta tutkimusryhmien kompetenssit pystyttäisiin nostamaan verkkosivuilla esille yhteiseen näyteikkunaan, luotiin tutkimusyksiköitä varten omat esittelysivut luokittelukategorioineen.

Ryhmät saavat esittäytyä vapaasti omia vahvuuksiaan kuvaten, mutta metatietojen avulla tutkimusryhmät kytkeytyvät tarjolla oleviin palvelutuotteisiin: kun verkkosivuilla vieraileva lueskelee esimerkiksi tietoja Asiakaskäyttäytymislaboratoriosta palvelutuotteena, sivulla esitellään automaattisesti myös se, että näitä palveluja tuottavat Markkinointi ja asiakaskäyttäytyminen -tutkimusryhmä sekä Myynti ja B2B-liiketoiminta -ryhmä.

Näin tutkimusryhmien esittelyt ovat kiinnostavasti tarjolla, ja lukija voi syventää ymmärrystään osaajaryhmien tutkimuskohteista, osaajista, julkaisuista ja tutkimusprojekteista.

Esimerkkejä tutkimusryhmistä, jotka esittelevät Turun AMK:n kiinnostavia, ajassa kiinni olevia tutkimusaiheita.

Tutkimusryhmien omilla sivuilla vahvistetaan Turun ammattikorkeakoulun TKI-toiminnan imagoa: sivut tuovat esiin monipuolisia, ajassa liikkuvia tutkimusaiheita ja osaamisalueita vaikkapa Uudesta energiasta Arvokkaaseen vanhuuteen ja Kiertotalouden liiketoimintamalleihin.

Tutkimusryhmien sivuja on helppoa ylläpitää, kun ne ovat konseptuaalisesti yhdenmukaisia ja esittävät automaattisesti esimerkiksi listaukset ryhmään kuuluvista asiantuntijoista, julkaisuista, palvelutuotteista ja projekteista.

Projektit todistusaineistona osaamisalueista

Kuten muissakin ammattikorkeakouluissa, myös Turussa TKI-toiminta tapahtuu määräaikaisissa projekteissa, joita on kulloinkin yhtäaikaisesti käynnissä kymmenittäin. Yksittäisen projektin yksityiskohdat eivät yleensä kiinnosta ketään muuta kuin projektiin osallistuvia, mutta ne ovat silti konkreettinen kurkistusikkuna siihen tematiikkaan ja niihin näkökulmiin, joita Turun ammattikorkeakoulun asiantuntijat päivittäin ajattelevat. Projektit ovat esimerkkejä ja todistusaineistoa siitä, millaiset aiheet korkeakoulussa ovat arkisesti niin henkilöstön kuin opiskelijoidenkin käsiteltävinä.

Verkkosivujen uudistuksessa yritettiin löytää esitystapoja, joilla projektit pystyttäisiin tarjoamaan esittelyvitriinin elimellisenä osana ja todistusaineistona Turun AMK:n kompetensseista. Yksi olennainen ratkaisu oli se, että projekteja ei esitellä ainoastaan omassa osiossaan Turun amkin projektit, vaan pikemminkin nostettuina ja kytkettyinä muihin konteksteihin: palvelutuotteiden ja tutkimusryhmien esittelyihin.

Kun sivuston vierailija lukee vaikkapa Kiertotalouden liiketoimintamallit -osaamisalueen palveluista ja tutkimusryhmästä, hän törmää myös kiinnostaviin projekteihin, joita aiheesta on käynnissä.

Pieni, mutta tärkeä uudistus oli sekin, että projektien esittelytietoihin lisättiin ”selväkielinen esittelyotsikko”. Kun projektin virallinen nimi on vaikkapa BALTIC2HAND, tämä ei viesti satunnaiselle vierailijalle juuri mitään. Mutta kun virallisen otsikon rinnalle lisätään selväkielisesti ”Luomme uusia liiketoimintamalleja käytettyjen vaatteiden toimijoille”, luo tuo otsikko kenelle tahansa melko selkeän mielikuvan siitä, mitä projektissa tehdään.

Verkkosivujen lukijan ei siis edes tarvitse siirtyä vaivalloisesti projektisivuille ottamaan selvää, mistä projektissa on kyse, vaan pelkät otsikot lukemalla hän voi ymmärtää ja vakuuttua siitä, miten monipuolisia, kiinnostavia ja ajanmukaisia aiheita Turun AMK:n TKI-toiminnassa käsitellään.

Strategiset painopistealueet näkyvät käytännön toiminnassa

Ammattikorkeakoulun toiminnan on oltava vahvasti mukana ajassa ja yhteiskunnallisissa megatrendeissä. Turussa nämä painopistealueet määritellään säännöllisesti osana strategiaa, ja tällä hetkellä strategiset painopistealueet ovat Meidän Itämeremme, Kotona hybridimaailmassa, Hyvä elämä ja Vihreä talous.

Vaikka painopistealueet ovat laaja-alaisia käsitteitä, eivät ne jää verkkosivujen esittelyvitriinissä pelkiksi korusanoiksi. TurkuAMK.fi-sivuston tutkimusryhmät ja projektit on kytketty eheään matriisiin myös strategisten painopistealueiden osalta, joten kukin projekti ja tutkimusryhmä/tutkimusalue on myös osa jotakin painopistealuetta ja täten edistää tietämyksen ja osaamisen kasvattamista vaikkapa painopistealueesta Kotona hybridimaailmassa.

Näin verkkosivuilta käy konkreettisesti ilmi se, kuinka kaikki hyvin erikoistunut tutkimustoiminta, erityisosaaminen, kirjavat tutkimusryhmät ja käytännönläheiset projektit palvelevat suurempaa visiota siitä, kuinka maailmaa muutetaan paremmaksi. Verkkopalvelusta avautuu kokonaiskuva, jonka avulla johtajienkin on helppoa esitellä vaativille kansainvälisille kumppaniehdokkaille Turun AMK:n vaikuttavuus ja painoarvo.

Metatietoluokitteluilla synnytetään asiakaspolkujen verkosto

Turun AMK:n suunnitteluryhmä oli valmis ottamaan rohkean harppauksen siinä, kuinka talon toimintamuodot tuodaan ulos siiloistaan ja linkitetään toisiinsa yhdenmukaisten aiheluokittelujen avulla.

Osana North Patrolin kanssa tehtyä suunnittelu- ja määrittelytyötä luotiin klikkailtava protomallinnus, joka auttoi hahmottamaan eri sisältötyypit ja niiden kytkeytymisen toisiinsa. Figmalla tehty protomalli demonstroi käytännössä sen, kuinka koulutukset linkittyvät osaamisaloihin, osaamisalat palveluihin ja tutkimusryhmiin, tutkimusryhmät ihmisiin, julkaisuihin ja projekteihin, ja projektit strategisiin painopistealueisiin.

Mallinnuksen avulla Turun AMK:n oli helppoa viestiä ja hyväksyttää uudistussuunnitelmat ennen toteutukseen tarttumista, mutta se oli kovassa käytössä myös toteutustyön aikana. Näin kertoo markkinoinnin erityisasiantuntija Jenni Iivonen:

Palasimme konseptiin ja Figma-malliin ehkä sata kertaa projektin aikana – aina kun meinasimme kadottaa sen, miksi tätä osiota nyt tehtiinkään ja kenelle. Erityisesti yrityksille suunnattujen palveluiden ja TKI:n kokonaisuus oli hankala pala, ja siinä löysimme aina ratkaisun konseptissa määritellystä.

Näin siis Turun AMK on saanut aikaan aidosti toimivan sisältöjen verkoston, jossa asiat linkittyvät toisiinsa osaamisaiheen mukaan. Tämän aikaansaaminen on vaatinut superkovien suunnittelijoiden määrätietoista työtä, johdon tukea ja asiantuntijasiilojen murtamista. Ja uskallusta karsia sisältöjä ja keskittyä olennaiseen.

Uudistuksen työläys ei kuitenkaan ollut tekijöilleen yksinomaan uuvuttavaa, kuten toteaa verkkotoimittaja Johanna Haltta:

Koko yksikkömme urakoi erityisesti valtavan määrän siirrettyjä projekteja ja julkaisuja läpi tai siirsi kymmenittäin aiemmin julkaistuja artikkeleita. Bonuksena syntyi siis yhdessä tekemisen meininkiä.

Hyötyä ja iloa uudistuksesta

Kaikkiaan Turun AMK:lta kului monta vuotta verkkopalvelu-uudistusta valmistellessa, suunnitellessa ja toteuttaessa. Sivuston teknisestä WordPress-toteutuksesta huolehti ansiokkaasti Valu Digital. Panostus kannatti, sillä nyt onnistumisen hyödyt näkyvät jokapäiväisessä arjessa.

Näin lopputuleman summaa markkinoinnin erityisasiantuntija Sara Pietilä:

Eri alojen, kohderyhmien, asiakaspolkujen ja palvelutuotteiden kokonaisuus teki nettisivu-uudistuksesta ammatillisesti haastavan, mutta myös antoisan ja mielenkiintoisen projektin.

Esiselvitys- ja konseptointivaiheen tärkeyttä ei voi painottaa liikaa, sillä pitkässä ja laajassa projektissa fokus katoaa helposti. Asiakasnäkökulman lisäksi huomiota kannattaa kiinnittää myös sisällöntuottajien työn sujuvoittamiseen, koska hienot ratkaisut jäävät helposti hyödyntämättä, jos niiden käyttäminen on hankalaa.

Nettisivujen toimivuus punnitaan vasta arjessa, ja nyt kun arkea on eletty muutama kuukausi, voimme sanoa, että olemme todella tyytyväisiä lopputulokseen. Samaa kertovat käyttäjäpalautteet.

Konsepti-idea toteutuu muotoiluratkaisuissa

Konseptisuunnittelussa tarkennetaan digipalvelun tavoitteet ja ideoidaan sellaiset palvelumallit, jotka edistävät palveluntarjoajan tavoitteita samalla kun ne tuottavat hyötyä ja iloa käyttäjilleen. Verkkopalvelun suunnittelutyössä eri osa-alueet sisällöistä käyttökokemukseen ja toiminnallisuuksiin on muotoiltava yhtenäistä konseptivisiota toteuttamaan.

North Patrolin tarjoama palvelumuotoilu ja konseptisuunnittelu viedään läpi käyttäjäkeskeisillä menetelmillä, joilla saadaan selkiytettyä verkkopalvelulle toimivat lähtökohdat ja muotoilulinjaukset. Konsepti-idean havainnollista esittelyä varten luodaan ideaa konkretisoivia rautalankamallinnuksia tai klikkailtavia protoja.

PS. Sinua voisi kiinnostaa tulossa oleva ilmainen webinaarimme: B2B-asiakkaan ostoprosessi verkossa – miten saada verkkopalvelu tukemaan myyntiä? (26.3.2025 klo 10:00). Ilmoittaudu webinaariin

Lue palveluistamme Pyydä tarjous

Virpi Blom

FM Virpi Blom on verkkopalvelustrategioiden, käyttökokemuksen ja palvelukonseptien asiantuntija. Virpi konsultoi asiakkaitaan strategisten linjausten, konseptoinnin, määrittelyn ja suunnittelun kysymyksissä. Hänen erityisosaamistaan on verkkopalvelujen hyötyodotusten kirkastaminen, positiivisen käyttäjäkokemuksen varmistaminen sekä hankittavien ratkaisujen konseptointi ja määrittely siten, että niin loppukäyttäjien kuin ylläpitäjienkin tarpeet täyttyvät.

Virpin 25-vuotinen kokemus verkkopalvelujen suunnittelusta sisältää satojen internet-, intranet- ja extranet-palvelujen määrittelyä, suunnittelua, toteutusta, käytettävyystestausta ja kehittämistä. Aiemmissa työpaikoissaan hän on mm. toiminut johtavana konsulttina, konsultoinut verkkopalvelujen suunnittelua ja toteutusta lukuisissa eri rooleissa ja vetänyt User Experience -tiimiä.

Palvelumuotoilu ja konseptisuunnittelu

Autamme ideoimaan, suunnittelemaan ja mallintamaan erinomaisen digipalvelun. Syvennämme asiakasymmärryksen, joka sovitetaan liiketoiminnan vaatimuksiin ja palvelulupauksen realiteetteihin. Autamme hahmottamaan konseptiskenaariot ja käyttökokemuksen vaihtoehdot. Rautalankamallimme ja klikkailtavat prototyyppimme auttavat havainnollistamaan suunnitelmat.

Lue palveluistamme

Pyydä tarjous

North Patrol auttaa onnistumaan

Meitä on kymmenen konsulttia, kaikki kokeneita suunnittelijoita tai teknologia-asiantuntijoita. Joka vuosi viemme läpi yli 50 projektia, joissa autamme hankkeensa eri vaiheissa olevia asiakkaitamme luomaan uusia digipalveluja ja tietojärjestelmiä. Asiakkaamme ovat olleet erittäin tyytyväisiä työhömme (arvosana 9,5/10), ja monet heistä palaavat asiakkaiksi yhä uudestaan.

Olemme apunasi, kun kaipaat puolueetonta näkemystä teknologiavalintoihin, kirkastusta palvelukonseptin ideaan, tarkennusta vaatimusten määrittelyyn, konkreettista tukea tarjouskilpailuun tai ohjausta toteutusprojektin läpivientiin.

Ota selvää firmastamme

Miten erotumme kilpailijoistamme?

  • Digipalveluiden suunnitteluun erikoistuminen

    Olemme erikoistuneet digipalveluiden laadukkaaseen suunnittelutyöhön ja vaatimusmäärittelyyn. Missiomme on auttaa asiakkaita onnistumaan hankkeissaan luomalla mahdollisimman hyvät lähtökohdat toteutusvaiheelle – oli sitten kyse ketterästä toteutuksesta omalla tiimillä tai kumppanin kanssa tehtävästä hankkeesta tai julkisesti kilpailutettavasta urakasta.

  • Emme myy koodausta emmekä lisenssejä

    Moni teknologiakonsultti suosittelee asiakkailleen teknisiä ratkaisuja, joita sama talo myös toteuttaa. Meillä tätä vinoumaa ei ole. Tavoitteena on aina löytää asiakkaalle parhaiten soveltuva ohjelmistoratkaisu, oli se sitten räätälöity ratkaisu, saas-palvelu, avoimen lähdekoodin alusta tai näiden yhdistelmä.

  • Tehokkuus, tavoitteellisuus ja tuloksellisuus

    Toimeksiannoillemme sovitaan aina konkreettinen lopputuotos, jonka avulla asiakas pääsee hankkeessaan eteenpäin. Hioutuneiden menetelmiemme ja kokeneiden konsulttiemme ansiosta pystymme tuottamaan sen tehokkaasti, yllättävän vähäisillä työmäärillä, ja rahallesi syntyy vastinetta.

Siirry takaisin sivun alkuun