Asiointipalvelut ja ekstranetit

Autamme suunnittelemaan, määrittelemään ja kilpailuttamaan digitaalisen asioinnin kanavia.

Ota yhteyttä

Kekseliäs suunnittelu

  • Asiakkaiden / jäsenten odotukset
  • Lisäarvoiset palvelumuodot
  • Virtaviivaiset asiointiprosessit
  • Innostava käyttökokemus

Sopivat teknologiaratkaisut

  • Käyttökelpoiset tuotteet ja teknologiat
  • Toimintojen kustannustehokkaat toteutustavat
  • Asiakaspalvelun tehostaminen
  • Tietoturva ja tietosuoja

Onnistunut hankinta

  • Vaatimusten hyvät määrittelyt
  • Toteuttajalta vaadittujen tehtävien määrittely
  • Aikataulutus ja budjetointi
  • Kaukonäköinen kumppanivalinta

Rakennatko jäsenpalvelua, rajatulle ryhmälle suunnattua kohderyhmäpalvelua tai yksittäisen asiointiprosessin läpivientiin tarkoitettua verkkopalvelua? Asiointipalveluiden ja ekstranettien täytyy olla käyttäjilleen hyödyllisiä, houkuttelevia, helppokäyttöisiä ja luotettavia.

Me North Patrolissa autamme löytämään oikeat ratkaisut ja teknologiavalinnat, joilla asiakkaat sitoutetaan, prosessit virtaviivaistetaan, asiakaspalvelun työtaakkaa helpotetaan ja järjestelmän elinkaarikustannukset minimoidaan.

Palvelumme asiointipalvelun rakentajalle

Esimerkkejä asiointipalvelu- ja extranet-projekteistamme

Sähkö- ja teleurakoitsijat STUL / Sähköinfo

syyskuu 2024 –

Tietojärjestelmien uudistamisen esiselvitys

Suomen Partiolaiset

huhtikuu 2024 –

Partion digitaalisten palvelujen vaatimusmäärittely

Keva

huhtikuu 2024 – kesäkuu 2024

Tarvekartoitus toimitilat.keva.fi-sivuston uudistamisen tueksi

Helsingin seurakuntayhtymä

helmikuu 2024 – kesäkuu 2024

Vaihtoehtoisten toteutusmallien arviointi CRM/ERP-uudistukselle

Tampereen kaupunki

tammikuu 2024 –

Kiinteistötietojärjestelmän hankinta

Teknologiateollisuus

joulukuu 2023 –

Verkkopalveluprojektien ja jatkuvan kehittämisen tuki

Suomen Kiinteistöliitto

joulukuu 2023 –

Jäsentietojärjestelmän määrittely ja hankinnan tuki

Valtioneuvoston kanslia

marraskuu 2023 – helmikuu 2024

Median palvelujen kehittämissuunnitelma

Uusin webinaaritallenne aiheesta

Puheenvuoro: Tietosuoja & evästeohjeistukset verkkosivujen personoinnissa

20.11.2024 – Kouluttaja: Perttu Tolvanen

Erityisesti isot, monialaiset sivustot hyötyisivät paljon personointitoiminnoista. Esimerkiksi sisällöllisesti rikkailla B2B-sivustoilla, joille kävijät palaavat usein, olisi todella hyödyllistä tietää, mitä käyttäjä on selannut edellisillä kerroilla. Vastaavasti kuluttajaverkkokaupoissa personointitoiminnot ovat olleet tuttuja jo pitkän aikaa. Kaikille sivustoille personointi ei kuitenkaan sovi, tai siitä ei välttämättä saada juurikaan lisäarvoa.

Konsulttimme Perttu Tolvanen kävi 2.10.2024 pitämässä koulutuksellisen puheenvuoron Lianan webinaarissa, ja teki hyvin käytännönläheisen katsauksen siihen, millaisia toimintoja voi lähteä kokeilemaan oman sivuston kehittämiseksi entistä henkilökohtaisemmaksi ja älykkäämmäksi. Tunnin mittaisessa puheenvuorossa Perttu kertoo miksi personointi on Pertun mielestä seuraava iso trendi verkkopalveluiden kehityksessä.

Tuorein datakatsauksemme

Datakatsaus

Rajapintalähtöiset sisällönhallintajärjestelmät Suomessa ja Pohjoismaissa

24 viikkoa sitten

Rajapintalähtöiset CMS-tuotteet (Headless CMS, API-first CMS, API-Driven CMS) ovat kasvattaneet suosiotaan tasaiseen tahtiin verkkopalveluiden sisällönhallintajärjestelminä. Nämä ratkaisut tuovat joustavuutta verkkopalveluiden esityskerroksen luomiseen. Rajapintalähtöiset sisällönhallintajärjestelmät ovat vahvoilla esimerkiksi monikanavaisissa ympäristöissä.

Vahvuuksiamme ekstranet- ja asiointipalvelujen konsulttina

  • Käyttäjälähtöinen muotoilutyö
  • Monialainen ymmärrys palvelu- ja liiketoiminnan prosesseista
  • Käyttäjäystävälliset ja saavutettavat palvelut
  • Kokonaisarkkitehtuuriin sopivat ja kustannustehokkaat tekniset ratkaisut
  • Kestävät tietoturva- ja tietosuojaratkaisut
  • Laaja tuntemus kumppanikentästä ja markkinasta
  • Hankkeistus- ja hankintaosaaminen

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko?

Pyydä tarjous

Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää palveluistamme tai jos haluat meiltä tarjouksen, täytä yhteydenottolomakkeemme alla olevan linkin kautta.

Ota yhteyttä lomakkeella

North Patrol auttaa onnistumaan

Meitä on kymmenen konsulttia, kaikki kokeneita suunnittelijoita tai teknologia-asiantuntijoita. Joka vuosi viemme läpi yli 50 projektia, joissa autamme hankkeensa eri vaiheissa olevia asiakkaitamme luomaan uusia digipalveluja ja tietojärjestelmiä. Asiakkaamme ovat olleet erittäin tyytyväisiä työhömme (arvosana 9,5/10), ja monet heistä palaavat asiakkaiksi yhä uudestaan.

Olemme apunasi, kun kaipaat puolueetonta näkemystä teknologiavalintoihin, kirkastusta palvelukonseptin ideaan, tarkennusta vaatimusten määrittelyyn, konkreettista tukea tarjouskilpailuun tai ohjausta toteutusprojektin läpivientiin.

Ota selvää firmastamme

Miten erotumme kilpailijoistamme?

  • Digipalveluiden suunnitteluun erikoistuminen

    Olemme erikoistuneet digipalveluiden laadukkaaseen suunnittelutyöhön ja vaatimusmäärittelyyn. Missiomme on auttaa asiakkaita onnistumaan hankkeissaan luomalla mahdollisimman hyvät lähtökohdat toteutusvaiheelle – oli sitten kyse ketterästä toteutuksesta omalla tiimillä tai kumppanin kanssa tehtävästä hankkeesta tai julkisesti kilpailutettavasta urakasta.

  • Emme myy koodausta emmekä lisenssejä

    Moni teknologiakonsultti suosittelee asiakkailleen teknisiä ratkaisuja, joita sama talo myös toteuttaa. Meillä tätä vinoumaa ei ole, koska meiltä ei voi ostaa koodausta tai lisenssejä eikä meillä ole riippuvuuksia teknologiatoimittajiin. Näkökulmamme ohjelmistomarkkinaan on laaja-alainen. Tavoitteena on aina löytää asiakkaalle parhaiten soveltuva ohjelmistoratkaisu, oli se sitten räätälöity ratkaisu, saas-palvelu, avoimen lähdekoodin alusta tai näiden yhdistelmä.

  • Tehokkuus, tavoitteellisuus ja tuloksellisuus

    Toimeksiannoillemme sovitaan aina konkreettinen lopputuotos, jonka avulla asiakas pääsee hankkeessaan eteenpäin. Hioutuneiden menetelmiemme ja kokeneiden konsulttiemme ansiosta pystymme tuottamaan sen tehokkaasti, yllättävän vähäisillä työmäärillä, ja rahallesi syntyy vastinetta.

Siirry takaisin sivun alkuun