Perttu Tolvanen

KTM Perttu Tolvanen on digitaalisten palveluiden suunnittelun, arkkitehtuuriratkaisujen ja kumppanivalintojen asiantuntija. Perttu konsultoi asiakkaita hankkeiden valmistelussa ja vaatimusten määrittelyssä sekä tukee asiakkaita teknologia- ja toteuttajakumppaneiden valinnassa.

Pertulla on yli viidentoista vuoden kokemus erilaisista web-, extranet- ja intranet-projekteista mm. projektipäällikön, suunnittelijan ja konsultin rooleissa. Aiemmassa työhistoriassaan Perttu on toiminut tilaajana ja projektipäällikkönä suuressa mediayhtiössä, sisällönhallintajärjestelmien konsulttina isossa IT-alan yrityksessä sekä itsenäisenä, riippumattomana konsulttina omassa yrityksessään. Hän on myös tunnettu kouluttaja ja bloggaaja. Perttu on myös päätoimittaja web-aiheisessa Vierityspalkki.fi -blogissa.

Webinaari

Digitaaliset asiointipalvelut – Erilaiset konseptit ja toteutuksen eri vaihtoehdot

Extranetit ja erilaiset digitaaliset asiointikanavat yleistyvät jatkuvasti, mutta niiden toteutusmallit ovat edelleen hyvin kirjavia. Eri tilanteisiin sopivat erilaiset ratkaisut.

Tässä webinaarissa teknologiakonsultit Kimmo Parkkinen ja Perttu Tolvanen käyvät läpi erilaisia asiointipalveluiden konsepteja sekä niiden toteutustapoja. Webinaarissa käydään läpi myös yleisimmät asiointipalveluihin liittyvät komponentit, kuten käyttäjähallinta- ja kirjautumisratkaisut, integraatiot taustajärjestelmiin, asiointipalveluiden kehysratkaisut (portaalit, web-sovelluskehykset yms.) sekä mobiilisovellusten roolitus.

Konsepteista käsittelyssä ovat muun muassa tyypilliset järjestöjen jäsenpalvelut, kuntien tarjoamat asiointiratkaisut sekä yritysten rakentamat asiakkuusportaalit ja itsepalvelukanavat. Myös yritystenvälisiä B2B-verkkokauppa-tyyppisiä asiointikanavia sivutaan.

Webinaarin kohderyhmä ovat asiointipalveluiden kanssa tekemisissä olevat liiketoiminta- ja tietohallintoihmiset.

Tarkemmat tiedot

Ajankohta: 11.12.2024

Kesto: 1h

Hinta: maksuton

Kouluttajat

Ilmoittaudu webinaariin

Pertun kirjoittamat artikkelit

Yhteensä 167 artikkelia

Verkkosivustojen hinnat ovat laskeneet dramaattisesti

14.1.2016

Joskus intranet ja extranet on sama asia

11.12.2015

Office 365, Slack ja muita intranet-teknologiatrendejä

2.12.2015

Intranetit ja isot konsernit

13.10.2015

Näin otat oman organisaatiosi mukaan web-uudistukseen

8.10.2015

Liferay intranet-alustana

9.9.2015

Opiskelijan intranet-konseptille on monta eri vaihtoehtoa

1.9.2015

Pitääkö intranetin olla visuaalisesti tyylikäs ja voimakas? Joskus kyllä.

26.2.2015

Aseta intranetillesi törkeä tavoite

26.2.2015

Intranet-seminaarit ovat aina painottuneita uutuuksiin

26.2.2015

Löydä omat avainlukusi

25.2.2015

Kevyiden ja viestinnällisten intranettien paluu?

25.2.2015

Mitä yhteisömanageri tekee? Haastattelussa Virpi Oinonen

11.11.2014

SharePoint hallitsee Tanskan intranet-markkinaa

12.8.2014

Intranettien trendit ja haasteet Ruotsissa

3.6.2014

Intranet-järjestelmät Ruotsissa

26.5.2014

Valitse intranet-tavoitteesi: yhteistä kulttuuria vai raakaa tehokkuutta?

23.5.2014

Intranet on aina kompromissi

20.5.2014

SharePointin tila Suomessa vuonna 2014

28.1.2014

SharePointin vaihtoehdot intranet-käytössä Pohjois-Euroopassa

17.12.2013

Kaija Pöysti: Tietotulvan hallinta on yksilötaito jota ei opi itsestään

9.12.2013

Intranet-projektit eivät tarvitse puhdasoppista ketterää kehitystä

2.12.2013

Yammer vai SharePointin uutissyöte?

24.10.2013

SharePoint-intranettien hintaskaala: 15 000 – 250 000 euroa

22.10.2013

Intranet-järjestelmät Suomessa vuonna 2013

26.9.2013

Sosiaalinen intranet johdon näkökulmasta

24.9.2013

Isot asiantuntijaorganisaatiot hyötyvät intranetistaan eniten

23.9.2013

”Sähköinen työpöytä” on edelleen sekava käsite

20.9.2013

Kela näyttää mallia avoimella intranet-protolla

18.9.2013

”Johtamisen työkalu” -intranetin määrittelyn lähtökohtana

18.9.2013

North Patrol auttaa onnistumaan

Meitä on kymmenen konsulttia, kaikki kokeneita suunnittelijoita tai teknologia-asiantuntijoita. Joka vuosi viemme läpi yli 50 projektia, joissa autamme hankkeensa eri vaiheissa olevia asiakkaitamme luomaan uusia digipalveluja ja tietojärjestelmiä. Asiakkaamme ovat olleet erittäin tyytyväisiä työhömme (arvosana 9,5/10), ja monet heistä palaavat asiakkaiksi yhä uudestaan.

Olemme apunasi, kun kaipaat puolueetonta näkemystä teknologiavalintoihin, kirkastusta palvelukonseptin ideaan, tarkennusta vaatimusten määrittelyyn, konkreettista tukea tarjouskilpailuun tai ohjausta toteutusprojektin läpivientiin.

Ota selvää firmastamme

Miten erotumme kilpailijoistamme?

  • Digipalveluiden suunnitteluun erikoistuminen

    Olemme erikoistuneet digipalveluiden laadukkaaseen suunnittelutyöhön ja vaatimusmäärittelyyn. Missiomme on auttaa asiakkaita onnistumaan hankkeissaan luomalla mahdollisimman hyvät lähtökohdat toteutusvaiheelle – oli sitten kyse ketterästä toteutuksesta omalla tiimillä tai kumppanin kanssa tehtävästä hankkeesta tai julkisesti kilpailutettavasta urakasta.

  • Emme myy koodausta emmekä lisenssejä

    Moni teknologiakonsultti suosittelee asiakkailleen teknisiä ratkaisuja, joita sama talo myös toteuttaa. Meillä tätä vinoumaa ei ole. Tavoitteena on aina löytää asiakkaalle parhaiten soveltuva ohjelmistoratkaisu, oli se sitten räätälöity ratkaisu, saas-palvelu, avoimen lähdekoodin alusta tai näiden yhdistelmä.

  • Tehokkuus, tavoitteellisuus ja tuloksellisuus

    Toimeksiannoillemme sovitaan aina konkreettinen lopputuotos, jonka avulla asiakas pääsee hankkeessaan eteenpäin. Hioutuneiden menetelmiemme ja kokeneiden konsulttiemme ansiosta pystymme tuottamaan sen tehokkaasti, yllättävän vähäisillä työmäärillä, ja rahallesi syntyy vastinetta.

Siirry takaisin sivun alkuun